Všeobecné podmínky klientského programu HEROLD Věrnostní klub
Obecná část
I. Úvodní ustanovení
- Pořadatelem Klientského programu HEROLD věrnostní klub (dále jen „Klientský program“) je společnost MLÝN HEROLD spol. s r.o., se sídlem Bulharská 1049/52, 612 00 Brno, IČ: 60730196 (dále jen „Pořadatel“).
- Klientský program je určen zákazníkům Pořadatele a umožňuje jim získávat výhody v rámci nákupu vybraného zboží v síti pekáren. Účastníkovi Klientského programu je vystavena HEROLD věrnostní karta (dále jen „Věrnostní karta“).
II. Vznik členství v Klientském programu
- Účastníkem Klientského programu se může stát pouze plně svéprávná fyzická osoba starší 16 let, která řádně, úplně a pravdivě vyplní tiskopis registračního formuláře Klientského programu, včetně poskytnutí souhlasu se zpracováním osobních údajů a s těmito pravidly Klientského programu, vlastnoručně jej podepíše a odevzdá jej v kterékoliv pekárně HEROLD.
- Členství v Klientském programu vzniká Účastníkovi okamžikem obdržení Věrnostní karty v kterékoliv pekárně HEROLD, kde Účastník obdrží Věrnostní kartu oproti odevzdání řádně, úplně a pravdivě vyplněného podepsaného registračního formuláře do Klientského programu. Věrnostní karta bude aktivována nejpozději do 48 hodin od převzetí účastníkem.
- Pořadatel rozhoduje s konečnou platností o registraci osob v Klientském programu. Pořadatel, včetně jeho zaměstnanců, je oprávněn zejména zamítnout registraci zájemce o účast v Klientském programu v případě nepravdivých, neúplných nebo chybějících údajů v registračním formuláři do Klientského programu či podezření na nekalé jednání zájemce o účast v Klientském programu. V případě sporu ohledně okamžiku vzniku či existence členství v Klientském programu, rozhoduje s konečnou platností Pořadatel.
- Každá osoba se může do Klientského programu registrovat pouze jednou, opakovaná (vícenásobná) registrace se nepřipouští. Z Klientského programu jsou vyloučeny právnické osoby a fyzické osoby – podnikatelé. Na členství v Klientském programu není právní nárok.
III. Členství v Klientském programu
- Účastí v Klientském programu Účastník prohlašuje, že se seznámil s těmito podmínkami Klientského programu, souhlasí s nimi a zavazuje se je bezvýhradně dodržovat.
- Účastník se zavazuje oznámit jakoukoliv změnu poskytnutých údajů bezodkladně, a to e-mailem zaslaným na adresu prodejny@mlynherold.cz nebo dopisem zaslaným na adresu sídla Pořadatele.
- Pořadatel nenese odpovědnost za chybu či neúplnost údajů uvedených Účastníkem v registračním formuláři do Klientského programu nebo sdělených Účastníkem při změně těchto údajů.
- Věrnostní karta zůstává vlastnictvím Pořadatele a slouží k identifikaci Účastníka při nákupech v pekárnách HEROLD a k uplatnění výhod vyplývajících z členství v Klientském programu. Jakákoli odpovědnost Pořadatele za škody vzniklé v souvislosti s poškozením, zničením, zneužitím nebo ztrátou Věrnostní karty je vyloučena. Věrnostní karta není debetní ani kreditní kartou.
- V případě ztráty Věrnostní karty je Účastník oprávněn požádat v libovolné pekárně HEROLD o vydání nové Věrnostní karty.
- Při každém nákupu, který je uskutečněn s Věrnostní kartou, zaznamenává Pořadatel informace o Účastníkovi a provedené transakci a zpracovává je pro poskytnutí výhod vyplývajících ze členství v Klientském programu.
- Pořadatel zpracovává osobní údaje Účastníka v souladu se zásadami podrobně popsanými v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů, který je dostupný na stránkách www.mlynherold.cz.
IV. Zánik členství v Klientském programu
- Účastník může svoje členství v Klientském programu kdykoliv ukončit, a to:
- e-mailem zaslaným na adresu prodejny@mlynherold.cz (za předpokladu, že výpověď je zaslána z registrované e-mailové adresy)
- dopisem zaslaným na adresu sídla Pořadatele.
- Pořadatel je oprávněn ukončit členství kteréhokoli Účastníka v Klientském programu a deaktivovat jeho Věrnostní kartu, a to i bez udání důvodu, zejména však v případě, že Účastník:
- uvede při registraci do Klientského programu nesprávné či nepravdivé údaje;
- odvolá souhlas se zpracováním osobních údajů;
- nenakoupí s Věrnostní kartou po dobu 3 let od registrace nebo od posledního nákupu s Věrnostní kartou
- zneužije výhody, které jsou mu jako členovi Klientského programu poskytovány; nebo poruší jakýmkoliv způsobem tyto podmínky.
- Pořadatel si dále vyhrazuje právo deaktivovat Věrnostní kartu, pokud došlo k jejímu zneužití a/nebo pokud byla zjištěna duplicita.
V. Ostatní ustanovení
- Pořadatel je oprávněn kdykoliv změnit pravidla Klientského programu. Nová či upravená pravidla jsou platná a účinná dnem, kdy byla uveřejněna na internetových stránkách www.mlynherold.cz. Poté, co nová pravidla nabudou účinnosti, se má za to, že Účastník se změnou podmínek souhlasí okamžikem použití Věrnostní karty.
- Pořadatel si vyhrazuje právo kdykoliv bez udání důvodu ukončit Klientský program či jakoukoliv jeho část. Provozovatel může účely Věrnostní karty dále upravit či rozšířit, o čemž bude informovat aktualizací pravidel a jejich umístěním na stránky www.mlynherold.cz.
- Tato pravidla jsou jediným dokumentem, který závazně upravuje pravidla Klientského programu a dělí se na obecnou a zvláštní část.
- Tato pravidla Klientského programu jsou platná a účinná od 25.05.2018 a v plném rozsahu nahrazují všechna předchozí pravidla či podmínky Klientského programu.
- Pořadatel tímto informuje Účastníka, který je spotřebitelem, že subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce se sídlem v Praze 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, www.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, která je zřízena Evropskou komisí na adrese ec.europa.eu/consumers/odr
Zvláštní část
Přehled výhod poskytovaných členům Klientského programu od 01.09.2018:
I. Slevy na vybrané produkty nabídky Pekárny HEROLD.
- Při každém nákupu v pekárnách HEROLD, při kterém se Účastník prokáže platnou Věrnostní kartou, poskytuje Pořadatel následující výhody:
Na vybrané volně prodejné zboží má Účastník Klientského programu nárok na speciální věrnostní ceny. Tyto jsou vždy viditelně vyznačeny na cenovkách, stejně jako rozdíl mezi těmito a standardními cenami platnými pro ty zákazníky, kteří nejsou členy Klientského programu. Aktuální informace o speciálních věrnostních cenách na volně prodejné zboží poskytovaných na Věrnostní kartu jsou dostupné ve všech pekárnách HEROLD. - Účastníkům Klientského programu také mohou být nabídnuty několikrát do roka kupony či kódy na vybrané volně prodejné zboží. Kupony a kódy obsahují marketingové nabídky na zvýhodněný nákup výrobků (typ marketingových nabídek: sleva v Kč nebo %, dárek k nákupu, nabídka x + 1, apod.) s časově omezenou platností. Kupony a kódy mají jednoznačně vyznačené místo uplatnění a mohou být uplatněny v pekárnách HEROLD. Počet uplatnění kuponu či kódu může být omezen. Kupony a kódy mohou být Účastníkovi Klientského programu distribuovány prostřednictvím pošty či elektronickými prostředky, mohou být také vydávány přímo v pekárnách HEROLD. Hodnotu slevových kuponů a kódu nelze vyplatit v penězích.
- Pořadatel je oprávněn nad rámec slev a výhod uvedených v odstavci 1 a 2 tohoto článku pravidel Klientského programu poskytnout Účastníkům i jiné slevy či výhody v rámci časově omezených akcí.